Firestone Destination LE2 Review

bijgewerkt: 11 februari 2020

de Firestone Destination LE2 is een redelijk geprijsde, lichte vrachtwagen en SUV all-season band. De gesloten schouderblokken verbeteren de levensduur van het loopvlak en bieden uitzonderlijke prestaties op droge wegen. De Zig-zag sipes en de gebogen sleuven in het loopvlak maken de bestemming extreem effectieve band voor natte wegen, voor een optimale tractie en handling. Deze band is niet bestemd voor het rijden in de winter, maar kan zich staande houden in lichte winterse omstandigheden., Over het algemeen is de Firestone LE2 een brandstofefficiënte all-season band met geweldige natte prestaties en biedt een soepele, comfortabele rit tegen een zeer betaalbare prijs.

Performance At a Glance
voor wie zijn deze banden?
deze all-season banden zijn ontworpen voor lichte vrachtwagens en SUV ‘ s. Terwijl ze goed omgaan in besneeuwde en off-road omstandigheden voor een all season band, extreme klimaten willen een speciale winterband beschikbaar. Dit zijn highway cruisers, die grote tractie en een comfortabele rit met een laag geluidsniveau en fatsoenlijke loopvlak leven., Ze geven je de mogelijkheid om wat licht offroading doen, maar als je “re serieus over gaan off-road u” ll willen kijken naar een modder terrein band in plaats daarvan.

Offroad7.3
natte Weg8.5
droge Weg9.2
Wintercondities6.5
Comfort9
Treadlife7.2

Reader Rating134 stemmen0.,toon Bestemming LE 2 Specificaties
passend bij lichte en middelzware voertuigen
Duurzame Stalen Riemen
5 jaar 60 000 km garantie
Groot in droge en natte omstandigheden

8
– Algemene Waardering

CONTROLEREN PRIJS ONLINE

Een van Onze Top-Band Beoordelingen

Als u wilt dat om de paar kanshebbers die zou kunnen houden met deze veelbelovende band, bekijk dan onze volledige kopers gids waar we deze banden head-to-head om erachter te komen welke set voor u het beste is., U kunt het zelf ontdekken hier.

Bandenoverzicht

de Firestone bestemming LE was misschien wel een van Firestone ‘ s best beoordeelde band, en gelukkig is de appel niet ver van de boom gevallen. Net als zijn voorganger, het is een all season band met fatsoenlijke loopvlak leven, met een 5 jaar garantie die u voor meer dan 60 000 mijl. Veranderingen ten opzichte van de bestemming LE omvatten silica enhanced treat en gemodificeerde stalen band die het weggeluid verminderen en verbeterde handling onder alle soorten wegomstandigheden., Het komt in een breed scala van maten plinten de rand van lichte vrachtwagen, met elke grootte met kleine variaties in laadvermogen, band gewicht, en prijs. Het is het meest geschikt voor lange road trips of pendelt over bijna elke weg, ongeacht het seizoen, en u kunt het kopen voor een vrij betaalbare prijs in vergelijking met vele andere modellen. Het is bescheiden loopvlakpatroon misschien niet geschikt voor agressieve off roading, maar biedt uitstekende brandstof kilometerstand onder normale werking. Voor een mid-range cruising band met premium prestaties, De Destination LE 2 is een geweldige keuze., Met dat, laten we in de details waar we beoordelen deze band op basis van het hanteren in verschillende omstandigheden.

droge prestatiebeoordeling

De bestemming LE 2 presteert goed op goede wegen. Handling is goed, en bochten is solide. Het loopvlak van de LE2 is eigenlijk vrij uniek, en zeker ideaal voor woon-werkverkeer op natte wegen. Hierdoor wordt de tractie op droge wegen enigszins verminderd. De tractie is niet verminderd het punt dat je niet met vertrouwen kunt rijden op droge wegen-dat is zeker niet het geval., Maar het kan zijn dat je een beetje uitdraait als je heel snel opstart vanaf een stop. Nogmaals, de meeste mensen zullen dit niet merken op alle, maar voor degenen die graag echt pistool het van een rood licht, kunt u merken een kleine hoeveelheid spin. De schouderblokken zijn gekerfd en de doorlopende ribben dragen bij aan de droge weg grip, maar verminderen uw tractie in zandige omgevingen off-road. De band is vervaardigd met een interne Stalen Riem Onder het loopvlak dat helpt om lekke banden te weerstaan, voor een betrouwbaarder band. Deze band zal je zeker overal waar je nodig hebt om te gaan op de snelweg.,

natte prestaties

het loopvlak van de Firestone LE2 is gemaakt met levenslange regen en droge natte rijomstandigheden in het achterhoofd. De Zig-zag sipes vergroten het oppervlak van de sipe, waardoor een beter contact van de band met de weg in natte omstandigheden. De slingerende loopvlakgleuven zorgen ook voor de plaatsing van extra groeven, waardoor de tractie op natte wegen wordt verbeterd door het water eruit te duwen. Over het algemeen, deze functies maken de bestemming een zeer goede band voor het rijden in gladde, natte gebieden., Op regenachtige dagen, deze banden grip op de weg uitzonderlijk goed, het verstrekken van vertrouwen bochten, zelfs bij hogere snelheden. Ook in deze situaties is het remmen verrassend efficiënt. Het ontwerp van het loopvlak vermindert ook het risico op hydroplaning, en over het algemeen deze band maakt een uitstekende band voor natte wegen.

sneeuw & ijs

waar de bestemming LE2 tekortschiet is zijn competentie op ijzige bestrating., Het is een all-season band, maar we zijn nog steeds in een aantal zeer lichte sneeuw, dezelfde groeven en sleuven die de uitzonderlijke regen handling bieden bieden een aantal voordelen voor de bestuurder. Bij zware sneeuw verliest de band echter zijn effectiviteit. Deze band wordt niet aanbevolen voor gebruik in ijzige omstandigheden als het is gewoon niet ontworpen voor het. Het loopvlak is niet zacht genoeg, en als de band verhardt bij koud weer, tractie verloren gaat. Terwijl de band handvatten fatsoenlijk goed in sneeuwbrij dankzij het loopvlak ontwerp, Dit is een all-season band en is gewoon niet gemaakt voor het rijden in zware sneeuw en ijzige omstandigheden.,

ruis & Comfort

een ander nadeel van de LE2 is de ruis die sommige gebruikers vinden tijdens het rijden. Niet alle mensen vinden deze banden erg luidruchtig, dus het is afhankelijk van het voertuig en het weer dat je rijdt in, maar als je begint te rijden over 55mph of zo, kun je een beetje een zoem horen. Ze zijn niet zo luid, maar het is merkbaar bij hogere snelheden. Gezien het feit dat dit een zeer betaalbare band met goede treadwear, een beetje lawaai is niet de slechtste prijs te betalen. Waar de LE2 tekortschiet voor geluid, maakt hij het wel in comfort goed., Deze banden handvat en hoek soepel en vol vertrouwen, en met goede feedback aan de bestuurder. Trillingen en kleine hobbels worden voldoende geabsorbeerd door het bandenprofiel, waardoor u een soepele en comfortabele rijervaring krijgt.

Treadwear & levensduur

Treadwear voor de Firestone-bestemming is verrassend goed voor zo ‘ n betaalbare band. Garantie voor de treadwear en zelfs slijtage is beschikbaar voor deze banden, maar het varieert afhankelijk van de grootte, snelheid en belastingindex die verschilt van voertuig tot voertuig., Voordat u uitcheckt waar u de banden koopt, kunt u de garantiestatus van de treadwear dubbel controleren. De levensduur van het loopvlak van uw banden zal variëren, afhankelijk van het type bestuurder u bent, waar u woon-werkverkeer en wat u vervoeren of slepen. De beste manier om de levensduur van uw banden te verbeteren is om ze goed in balans te houden, die wij adviseren doen elke olie verversen of op zijn minst elke andere. De bestemming heeft ook een spiraalvormig verpakt nylon interieur waarmee de band een uniforme vorm te houden gedurende zijn hele leven., Over het algemeen vonden we dat je ergens tussen de 30.000 – 50.000 mijl van deze banden kunt verwachten, niet verbazingwekkend door welke maatregel dan ook, maar niet verschrikkelijk voor een lichte vrachtwagenband op hun prijspunt.

Compatibiliteit & maten

de Firestone LE2 is een all-season band ontworpen voor lichte vrachtwagens en SUV ‘ s.

er zijn een ton verschillende maten van deze banden beschikbaar, dus we zijn ervan overtuigd dat u de juiste maat voor uw voertuig kunt vinden., De exacte maten van de banden die u nodig hebt zal variëren, afhankelijk van niet alleen het jaar, merk en model van uw voertuig, maar zelfs de trim, dus zorg ervoor dat u al die informatie of weet de exacte specificaties van uw OE banden. Of, veel sites zullen ook een tool die u toelaat om de details van uw voertuig in te voeren en het vindt u de juiste maten automatisch. In ieder geval, zult u waarschijnlijk in staat zijn om de juiste grootte voor uw truck of SUV te vinden., Dit is een universele band ontworpen om te werken in een grote verscheidenheid van het weer op een grote verscheidenheid van voertuigen, dus alle van de gemeenschappelijke maten zijn beschikbaar en de meeste lokale dealers hebben ze op voorraad. En ze zijn er al een tijdje. Dus als je bereid bent om af te zien van de garantie en bespaar een paar dollar kunt u ze meestal vinden op de gebruikte markt vrij gemakkelijk.

voor wie zijn deze banden?

Als u uitstekende tractie en comfort wilt tijdens het kruisen van de snelweg het hele jaar door, zijn dit de banden voor u. Ik gebruik ze op m ‘ n auto., Omdat we uit het westen komen, krijgen we niet veel sneeuw. Maar ik geniet van de occasionele ski-trip of highway cruise in het interieur, zodat hun winter rating en indrukwekkende loopvlak patroon kan ze voelen als een goede winterband. Ze zijn misschien geen uitstekende keuze voor extreme winterse omstandigheden zoals in North Dakota, maar voor de rest van ons doen ze het prima.

Final Firestone Destination LE2 Review

aan het eind van de dag heeft de Firestone Destination LE2 een aantal indrukwekkende sterke punten, gecombineerd met een aantal flagrante downfalls., De band presteert zeer goed in droge omstandigheden, handvatten vol vertrouwen en biedt goede feedback. Als de banden slijtage, het verliest wat tractie op droge wegen en als je een bijzonder snelle accelerator, kunt u merken wat spin. Ze zijn geweldig op de snelweg, maar ze zijn zeker niet ontworpen voor drag racing. als je een sportwagen en een loden voet hebt, kun je verwachten om een beetje rubber te verbranden. De rit is comfortabel en soepel, maar kan een beetje lawaaieriger zijn bij hogere

snelheden., Deze banden blinken uit in regenachtige en natte wegen en bieden indrukwekkende tractie en remmen, terwijl hydroplaning wordt voorkomen. De natte handling is zeker het beste kenmerk van de Firestone Destination LE2. Het is niet bedoeld voor sneeuw en ijs, en we raden niet aan om ze in meer dan een kleine hoeveelheid sneeuw of sneeuwbrij te gebruiken. Het loopvlak gaat niet zo lang mee als we willen, maar je kunt er duizenden kilometers uit halen voordat je vervangen moet worden. Al met al, voor dergelijke betaalbare banden, je krijgt wat je betaalt voor., Als u op zoek bent naar een band voor uw truck of SUV om u van punt A naar punt B veilig op natte en droge wegen en zonder kosten u een arm en een been, de Firestone Destination LE2 is een geweldige band voor u. Hebben we al gezegd dat ze er geweldig uitzien?

controleer de prijs ONLINE

heeft dit Firestone Destination LE2 Review-artikel u geholpen een set banden voor uw voertuig te kiezen? Bent u al eigenaar van de Firestone Destination LE2? Laat ons weten uw vragen of opmerkingen hieronder, We horen graag van onze lezers!,

• auteur
  • recente berichten
  • Hello ShedHeads readers! Mijn naam is James Kennedy, en ik heb zeker genoten van het schrijven over mijn favoriete outdoor uitrusting door de jaren heen. Terwijl ik “ve alleen het schrijven van deze blog sinds 2017, Ik” ve al een outdoor liefhebber mijn hele leven. En hoewel ik zeker hou van het delen van mijn meningen met jullie allemaal, Ik geniet er nog meer van als ik je feedback te horen!, Als je met mij in contact wilt komen over iets wat ik heb geschreven, neem dan contact met me op via Facebook of op onze contactpagina boven!

Laatste berichten van James Kennedy (zie alle)